Tegoroczną edycję kampanii ODKRYJ POZNAJ ZAAKCEPTUJ rozpoczynamy spotem nawiązującym do baśni Braci Grimm „Zaklęty książę”. Kolejne filmy będą prezentowane w odstępie kilku tygodni.

Bajka często jest narzędziem służącym nadrzędnemu celowi, jakim jest edukacja. Może pomóc we wprowadzeniu ważnych treści. Odgrywa istotną rolę w wykreowaniu osobowości człowieka, gdyż ma ogromny wpływ na dziecko w okresie, gdy się ona kształtuje.

– Liczę, że zaskakująca i pouczająca historia naszych bohaterów, która odwołuje się do wspomnień z dzieciństwa i wartości jakie niosą wiersze i baśnie znane nam wszystkim, wpłynie na zmiany postaw społecznych wobec osób chorych na łuszczycę – mówi Dagmara Samselska z Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Chorych na Łuszczycę PSORIASIS, inicjatorka kampanii.

W ramach kampanii zorganizowanych zostanie kilka aktywności.

Jedną z ważniejszych ma być DZIEŃ BEZ KAMUFLAŻU – 24 sierpnia, który ma zachęcić chorych do „zrzucenia” zbędnej w upalne dni odzieży mającej ukryć zmiany łuszczycowe. Pomogą w tym materiały, które zamieścimy na stronie www.luszczyca.edu.pl:

  • informacje na temat łuszczycy, do wydrukowania i przekazania osobom zainteresowanym z otoczenia,
  • krótki poradnik jak poradzić sobie z zainteresowaniem naszą chorobą.

 

Spotkamy się w Warszawie na Placu Zamkowym, będziemy edukować przechodniów, w naszym namiocie lekarz dermatolog udzieli zainteresowanym podstawowych informacji na temat profilaktyki i leczenia łuszczycy, a osoby chore, które nas odwiedzą, otrzymają upominki ufundowane przez naszych partnerów – zaprasza Dagmara Samselska.

 

Dziękujemy Kabaretowi Ani Mru Mru za pomoc w realizacji Kampanii i użyczenie głosów bohaterom spotu.

Kampania ODKRYJ, POZNAJ, ZAAKCEPTUJ 2018

Zacznij pisać i naciśnij enter by wyszukać